Skip to main content

A .NET Framework és Programozása tárgy honlapja

Go Search
Home
  
.NET > A .NET Framework és Programozása tárgy honlapja > Beadandók 2007/2008 I. félév  

Beadandók 2007/2008 I. félév

Modify settings and columns
  
View: 
Sort by AttachmentsUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
KészítőkFilterRövid leírásFilterFeature listaFilter
rajzolóprogiUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Grünwald Péter - grunci@gmail
Lengyel Zsolt - lengyel@inf.elte
A tervünk egy rajzolóprogi készítése
 
A többszálúságot csak úgy vállaljuk, ha meglesz hozzá az előadás is.
Feladatkiosztás a feature-ök szerint:
Zsolt: 2, 3, 6, 7,
Péter: 1, 4, 5, 8
A 9-est valószínűleg együtt kell, hogy írjuk.
1)- képet létrehoz, adott mérettel, elment, megnyit, nyomtat, stb...
2)- egy kép layer-ekből épül fel, így megfelelő layer-kezelés kell
3)- nagyít kicsinyít, forgat, tükröz, átméretez, meg ilyenek
4)- tevékenységek jegyzése, visszavonás
5)- alapvető kézzel (egérrel) rajzoló funkciók
6)- rajoló automaták, felhasználói paraméterekkel
7)- effektek( overlayek( fényesség-, színmódosítás, gradient, stb.. ),
filterek ( blur, sharp, distort, glass, stb.. ))
8)- szöveg berajzolása - a szöveget persze formázni is lehet
9)- szálak: gui, fizikai( a képkezelő ), rajzoló automaták
AIGraphUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Várady Tamás [tvarady@elte]
A tanult MI kereső algoritmusokat szemléltető alkalmazást szeretnék készíteni.
Az alkalmazás két fő működési módja:
   - Gráf megadása (grafikus szerkesztő - csúcsok/élek/célcsúcsok/csúcsok heurisztika értékei, XML mentés, véletlen gráf generálása megadott szempontok alapján)
   - Algoritmus bemutatása (alg. választása, paraméterezése, folyamatos/léptetéses szimuláció, a keresés aktuális adatainak megjelenítése)
A megvalósított algoritmusok:
   - nemmódosítható lokális keresők: hegymászó alg., tabu keresés,szimulált hűtés
   - visszalépéses keresés: VL1, VL2
   - gráfkeresők: általános, MGK, SZGK, EGK, mohó, A, A*, Ac
FTP kereső programUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Pál István [palisti@inf.elte]
Egy FTP kereső program, amelyhez több ftp szerver/account is beállítható. A könyvtárstruktúrákat feldolgozza, XML formátumban tárolja és kereshetővé teszi.
-több szerver megadása, managelése
-letöltött könyvtárszerkezetekben keresés
-letöltés
-history készítése a letöltésekről
Instant MessengerUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
GyP [gyorkop@gmail]
Leírása:
A beadandó tulajdonképpen 2 programból állna. Egy kliensből és egy szerverből. A server folyamatosan várja a kliensek felől a kapcsolódási kísérletet. A kliens a megadott ip-címre próbál loginolni, mely során elküld egy - a felhasználó által választott - felhasználónevet. Ha nincs ilyen néven még user, akkor a server nyugtázza a kérést, és felveszi az online buddykat tartalmazó listába. Az összes kliens, amely kapcsolatban van a szerverrel, értesül róla, ha egy másik kliens be- vagy kijelentkezik, így mindig van egy aktuális képe az elérhető felhasználókról. Ezekkel azonnali szöveges üzenet formájában képes kommunikálni. Ilyenkor a kívánt személynél "felugrik egy ablak", mely a beszélgetésre szolgál. Az egész tulajdonképpen egy MSN Messenger egyszerűsített változata.
Technikai jellegű leírás:
Az egész hálózati kommunikáció NetworkStream-en keresztül zajlik, melyen egy saját - xml-en alapuló - protokoll szerint cserélnek gazdát az információk. Természetesen mindkét alkalmazás elkészítésénél szem előtt tartom a 3 rétegű programozás által meghatározott előírásokat, így az egyes komponensek igény szerint kicserélhetőek lesznek.
-Loginolás, széleskörű hibakezeléssel
-Buddyk automatikus, és azonnali listázása
-Azonnali szöveges kommunikáció támogatása
-Nyitott beszélgetések karbantartása
-Szerveren az összes esemény logolása, valamint a zavartalan, párhuzamos kommunikáció biztosítása
raytracerUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
KABODI Matyas [kabodi@inf.elte]
raytracer library (scene.dll) a POV-Ray SDL módosított változatára grafikus (raytracer.exe) és karakteres (tracer.exe) frontenddel
- DLL:
        * alapidomok: téglatest, gömb, (csonka)kúp
        * háromszög-alakzatok (mesh)
        * CSG: unio, különbség, metszet
        * egyszínű textura + megvilágítás (ambient, diffuse, specular)
        * tükröződés (reflection)
        * gyorsítás-technikák: z-buffer, vista buffer
        * kép-leíró fájl beolvasása
- frontend:
        * open - leírás betöltése
        * speedup-beállítás (semmi, z-buffer, vista buffer, mindkettő)
        * render külön szálon fut, soronként jelent
        * save - kép mentése (PNG)
        * open/save: path a registryben (grafikus felületnél)
Massage nyilvántartóUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
PUSKAS Gergely [puskas@inf.elte]
Egy masszörhöz, az ügyfelei önállóan tudnak időpontot beregisztrálni, amit a masszőrnek jóvá kell hagynia (véglegesíti). A program használatát felhasználó azonosítás előzi meg. A felhasználó lehet egy ügyfél, vagy a masszőr. Ügyfel regisztrálhat a megadott időpontra (8h-17h), a megadott masszőrhöz, a megadott masszázs típusra, a megadott helyre (Státusz=új). A masszőr jóváhagyhatja, vagy elutasíthatja a masszázst (Státusz = elfogadott, elutasított).
1. DB-ben tárolt adatok (persistence)
2. többrétegű alkalmazás, rétegek között interfész (loose couple)
3. OO
4. megfelelő kivétel kezelés
5. átlátható, könnyen kezelhető GUI
TőzsdejátékUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Nyitrai József [nyjt@inf.elte]
A program egy tőzsdeszimulációs játék lenne, mely a tőzsde működését utánozza.
(1) A játékosnak van egy induló tőkéje. A cél az, hogy minél több pénzt gyűjtsünk a játék folyamán.
(2) A tőzsdepiacot szimulálja a játék, vagyis vannak részvények és részvényesek. A részvényesek viselkedését a program próbálja szimulálni.
Ezek igényt adhatnak be arra, hogy venni, vagy eladni akarnak valamelyik részvényből (mennyiért, mennyit), és ha ez az igény találkozik egy másik részvényes igényével (lehet az a játékos vagy egy gép által szimulált is), akkor a tranzakció létrejön.
(3) Így tehát a játék szimulálná is a tőzsde működését, nem csak az árfolyamok nőnének vagy csökkennének véletlen szerűen és nem is lehetne mindig eladni és venni, csak ha van olyan, aki venni akar tőlünk, vagy eladni akar nekünk.
(4) Az időt lehetne állítani, hogy milyen gyorsan teljen, hogy ne kelljen sokat várni. pl.: Real-time, 10-szeres, 100-szoros, Pause, stb.
(5) A játék x év után véget ér (pl.: x = 10), vagy bármikor megszakítható (A játékos felhagy a tőzsdével, mert eleget nyert, ilyen az életben is előfordul). A játék végeztével a profit tükrében a játékos a High Score táblára kerül fel, ahol a 10 legjobb eredmény szerepel.
(6) Az alkalmazás grafikus felületen fog működni.
(7) Az aktuális állapot kimenthető (és betölthető) XML fájlba.
Inference in Bayes-networks (Kovetkeztetes Bayes-halokban)Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Dollenstein Zsolt [zsol@elte]
Rovid Leiras: Bayes-haloval reprezentalt Kolmogorov-terben felteteles valoszinusegek kiertekelese. Egy csucs egy valoszinusegi valtozonak felel meg, ertekei diszkretek lehetnek.
Hatterinfok: http://en.wikipedia.org/wiki/Bayesian_network
http://people.inf.elte.hu/gt/mi/alternativ/alternativ.pdf
- Bayes-halok rajzolasa (grafok rajzolasa + csucsokhoz tartozo valoszinusegi tablak kitoltese)
- Ezek mentese, betoltese
- Egy adott Bayes-haloban egy felteteles valoszinuseg kiszamitasa (kovetkezteto algoritmus hivasa)
fv-plotterUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Stájer János [stajer.janos@gmail]
A beadandom két változós függvények (R^2->R) szemléltető képének kirajzolása.
A kirajzolas átlókkal háromszögrácsra bontott tartomány fölötti értéke térbeli háromszögeit drótvázasan és szürkeárnyalatosan.
- a nezet paramétereinek interaktiv valtoztatasat megengedve
- kep kimentese jpg filebe
- sajat szinskala megadasa
- a fuggveny megadasa stringgel lehet majd pl: sin(x*y-8)
Fájlkezelő rendszerUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
attila csombok [csombok@gmail]
A program egy a total commander-hez hasonló alkalmazás,
ami saját megvalósítású komponenseken keresztül nyújt hasonló (természetesen némileg egyszerűbb formában) szolgáltatásokat.
 - Meghajtók (helyi és hálózati) kezelése, részletezése (szabad hely, össz tárhely, stb)
 - Meghajtó választási lehetőség
 - Könyvtár tartalmának listázása 2 szomszédos panelen, ahol a következő funkciók végezhetőek a penelek között:
  - Könyvtár megnyitása
  - Fájl megnyitása, a fájl típusától függően
  - Másolás
  - Törlés (fájl vagy könyvtár is)
  - Áthelyezés
  - Könyvtár létrehozása 
 - Könyvtár fa megjelenítése egy adott path-on
 - Felület beállításainak mentése config.xml-be
 - Felület beállításainak almalmazása config.xml fájlból
EXEternity IIUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Gerevich János [gerevich@inf.elte]
Az Eternity II puzzle-ből szeretnék számítógépes játékot készíteni.
Bővebb info: http://www.eternityii.com/
1. A játékot három különböző szinten lehet játszani.
2. Lehetőség van egyszerű kézi játékra (puzzle darabok áthelyezése, valamint forgatása); 3. Számítógép játszik a felületen és látszanak a lépések; ez a folyamat megállítható, majd kézzel játszható tovább a játék.
4. Csak háttérben játszik a program.
5. Kapcsolható statisztikai adatok megjelenítése.
6. Állapotok kimentése és betöltése.
Fa adatszerkezetek műküdését bemutató programUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
GIACHETTA Roberto [groberto@inf.elte]
A program grafikus felületen, animálva mutatja be a gyakorlatban használt fa adatszerkezetek (bin. fa, kupac, bin. keresőfa, AVL-fa, Piros-fekete fa, B-fák,...) műveleteit, valamint hozzájuk kapcsolódó eljárásokat (pl. különböző bejárások). A program ehhez magyar és angol nyelvű kezelőfelületet biztosít.
- Fák létrehozása, törlése, mentése, betöltése, konvertálása.
- Fák műveletinek elvégzése (beszúrás, törlés, kulcskeresés, helyreálltás...), animációval
- Algoritmusok futtatása a fára, és értékek kiírása animációval
Megvalósítás:
- a fák és az algoritmusok egy libraryben lesznek megvalósítva, hierarchikusan
- ezekből származtatva lesznek az animált változataik
- a szöveges dolgok recource-okból kerülnek betöltésre a kétnyelvűség érdekében
- ha sikerül: az animálás és megjelenítés directx-szel történik (egyelőre még a beépített paneleken rajzolgatok)
GraffityUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
SZABADI Tamas [tobias@inf.elte]
Egy hálózati többjátékos rajz activity játék, ahol mindig egyvalaki rajzol egy előre meghatározott listából véletlenszerűen megadott feladványt, és ezt a többieknek ki kell találniuk. Helyes megfejtőnek +1 pont jár, ha pedig a rajzoló feladja, vagy lejár az idő, neki -1.
A programhoz téma-szerkesztő is jár.
- A téma szerkesztő progi xml-be menti a megadott feladványokat, és a feladványokhoz tartozó szinonímákat. Ezek közül lehet akár többet is választani a játékhoz.
- Hálózatkezelés megvalósítása (1 szerver, több kliens)
- Egy úgynevezett "előszoba" létrehozása, ahol a játékosok bevárhatják egymást, csatlakozhatnak, beszélgethetnek, bejelölhetik, hogy készen állnak-e a játékra, illetve az admin (a szerver létrehozója) akár ki is rúghatja őket.
- Maga a játékablak megvalósítása. Itt is lehetőség van chat-re, illetve az éppen soron következő játékos rajzolhat (ez megjelenik a többieknél), a többiek pedig tippelhetnek. Ha valaki eltalálja, lejár az idő, illetve a rajzoló feladja, vége a körnek, és a következő játékos rajzol.
 - Több szálon történő működés, ezek szinkronizálása
AutókölcsönzőUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Balázs Klausz [klauszb@gmail]
 Egy autókölcsönző program készítése. Adatbázisban tároljuk az autókról az adatokat. (márka, tipus, tulajdonságok, extrák, GPS van-e, kép).
 Aki visszatérő kölcsönző az külön kedvezményeket kaphat, kinézett autók listáját el lehet menteni.
 Az alkalmazás elkészítésénél szemelőtt tartom a 3 rétegű programozás által meghatározott előírásokat.
 - kilens-server alkalmazás
 - adat elérés Linq segítségével
 - grafikus felületű kilens:
   - pc-re
   - pda-ra
 - konzolos felületű server
 - kedvencek elmentése (ha kinéztem egy autót, amit ki akarok kölcsöözni, de még nem tudom, hogy mikor, akkor lehetőségem van elmenteni, így nem kell legközlebb keresgetnem.)
DevEditorUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Mónus Gábor [monus@inf.elte]
A program egy syntax highlighterrel rendelkező szövegszerkesztő. A beépített nyelveken kívül lehetőséget ad a highlighter testreszabására is.
- Kiterjesztés alapján syntax highlight
- Új nyelvek felvétele, régiek testreszabása - tárolás xml-ben
- Zárójelezés kiemelése, nyitó/csukó zárójelpárok jelölése, követése
- Kódblokkok összecsukása/kinyitása
Laser ControlUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Gémes Norbert [mrgames@freemail]
A program egy speciális hardver vezérlésére készült, ami egy laser fényével rajzol ábrákat. A vezérléshez szükséges az x/y irányú kitérítés, valamint egy fényt ki/be kapcsoló jel. A 3 jelet a számítógép hangkártyájával generálom (vagy 2 hangkártyával, vagy egy több csatornással...), ezekkel alap sokszögek, és látványos Lissajous-görbék rajzolhatóak.
            A program a hardvere (legutóbbi nyílt napon be is lett mutatva) nélkül is működik, az ábrákat grafikus szimulációban jeleníti meg.
            Ezen kívül a program FFT algoritmust használ, ami alapján ütem érzékelést végez (valós időben történik, a mikrofonon vagy line-in keresztül), ez alapján egy ezért felelős programozható effecter változtatja zenére az ábrákat.
megjegyzés:
            A Solution több projectből áll, különböző nyelven íródtak, ez az első .net / c# programom, fontos az volt, hogy a régi kódjaim és mások által írt sikeresen használt elemeket itt is felhasználhassam, és az egyes elemek szabványosan (byte tömb, dll függvények, stb..) kommunikálhassanak, adhassanak át adatokat.
            hangkártya használata windows függvényekkel és struktúrákkal történik (de kész c# osztályokkal),
                        (ezeket, és a C# struktúrákat kiegészítettem, hogy több csatornás hangkártyára is menjen)
            jelalakok:          IntPtr általi byte stream írásával callbackek segítségével férünk hozzá a bemeneti/kimeneti jelekhez
                                   (Marshal.Copy() saját típusok/bytestream)
            kiegészítések:   kiválasztható a bemeneti/kimeneti hangkártya
                                   hangerő szabályzó
            régi c++-ban írt fft algoritmusom, és beat detection használata: dll-nek fordítva, dllimport-tal függvényhívással
            grafikus valós idejű megjelenítés:
                        - formra rajzolunk, controlok használata
                        - dupla buffereléssel
                        - állítható frissítési idővel (processzor idő miatt)
                        (megjelenik a ki küldött jel alak, a valóságban látszó ábra,
                        a hallott jel, annak spektrum képe, és ütem detektálása)
                        - algoritmusok futásideje mérve és megjelenítve a formon (nagy felbontású timer-ekkel)
            serializáció (form állapotának mentése) (ha kell akkor xml-ben is...:))
            property, kivételkezelés, szálkezelés, invokemethod kommunikációra, stb...
egyszerű, többrésztvevős "first person shooter"Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Nagy Ákos [akosnagy@chello]
A program egy egyszerű 3D lövöldözős játék xna alapokon, mely hálózatban játszható (cél az ellenfelek likvidálásával minél több pontot gyűjteni).
• Konfiguráció betöltése xml fájlból
• Beállítások mentése és betöltése xml fájlokba / fájlokból
• Pálya betöltése szöveges fájlból (a pályák egyszintesek, és kockákból állnak, mint a Wolf3D)
• Kliens / szerver működés
• Egyszerű menü: játékos neve, pálya kiválasztása, szerver indítása vagy csatlakozás szerverhez
• Közlekedés a pályán
• Lövöldözés
• Pontok számítása, megjelenítése

Extra feature lista (ha marad idő):
• Egyszerű pályaszerkesztő (WinForms alapon)
• Többféle fegyver, lőszer
• Interaktív pályaelemek (pl. ajtók)
• Számítógépvezérelt ellenfelek
• Esetleg vektorgrafikus pálya
tabos böngészőUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
kaszab gábor [kasz@freemail]
Több tab megnyitása. Ezekben lehet böngészni, vagy fájlt megnyitni.
Létre lehet hozni új tab-okat.
Ide be lehet írni url-t, vagy elérési utat.
Meg tud nyitni pdf-et doc-ot xls-t.
Elmenti a korábban megnyitott oldalakat.
Megnyitáskor a legutoljára nézett jelenik meg.
History-ból kiválaszthatunk korábban látogatott oldalt.
Flottakövetés internet oldalonUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Hanti Gergely [hanti.gergely@freemail]
GPS vevővel és mobil internetkapcsolattal rendelkező eszköz helyzetének megjelenítése egy Internet oldalon. Ehhez a megfelelő alkalmazások készítése a mobil eszközre, és az adatok áramlásának biztosítására.
Mobil eszközön futó program: Program létrehozása a GPS adatok kiolvasására és továbbítására.
- GPS vevő adatait olvasó és értelmező szál.
- Kommunikációt végző szál.
- UI-t kezelő, "fő" szál.
Szervereken futó programok:
WebService: Megfelelő függvényket biztosító szolgáltatás a mobil eszközön futó és az ASP alkalmazás közötti kommunikáció biztosítására.
ASP oldal: Mobil eszköz pozíciójának megjelenítése.
- ASP autentikáció.
- Az adatok lekérése JavaScript segítségével.
- A pozíció kiszámítása és kirajzolása egy térképre ASP AJAX használatával.
AutoPilot ProUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Podoski Péter [hunpody@gmail]
A program egy felülnézeti (2D-s) autóversenyzős játék, amiben több játékos is játszhat hálózaton keresztül, vagy akár egy billentyűzetről is.
- Több nehézségi szint, több pálya
- Pályaszerkesztő
- Többféle mód: checkpoint-alapú körökre osztott versenyek, vagy "derby-szerű" deathmatch (van sérülés)
- Interneten, LAN-on keresztül is játszható
- Gépi játékos
- XNA vagy GDI+ megjelenítés
RSS readerUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Penzes Istvan [penzesi@caesar.elte]
Lehetoseget nyujt teszoleges RSS feed olvasasara.
- RSS hirek megjelenitese grafikus feluleten
- kulonbozo nezetek (rovid tartalom, teljes hir)
- tetszoleges RSS szolgaltato megadasa
- valaszthato frissitesi gyakorisag
- azonnali frissites lehetosege
- beallitasok (RSS szolgaltato cime, frissitesi gyakorisag,     alkalmazas merete, pozicioja) mentese kilepeskor, illetve     betoltese inditaskor
Gepbolt Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Kiss Balázs [balk@tvn]
egy számítástechnikai bolt számlázó és nyilvántartó programja.
-3 rétegú adatbázis használat
-áruk felvétele, eladása, törlése
-ügyfelek kezelése
-számla nyomtatás
 
Nyomicraft EditorUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Rácz Lukács [lutig@freemail]
Adott a Nyomicraft nevű saját fejlesztésű RTS játékom (még igencsak félkész), amely a scenet XML fileból olvassa be. Ehhez kellene egy pályaszerkesztőt írni, ami a megfelelő scene XML filet előállítja.
A felületen a térképet felülnézetből, egy 2D térképpel ábrázolnám, megjelenítve a már fent levő egységeket.
- egységek épületek felhelyezése a map-re / törlése
- a domborzat file kiválasztása (magasságmező, a magasságértékek
  egy pcx fileból jönnek)
- a terepre ráfeszítendő textúra file kiválasztása
- a sceneben lévő játkosok adatainak beállítása
  (név, pénz[, jövőben rang])
- scene mentése XML-be / meglévő scene file megnyitása
GomokuUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Horvath Laszlo Jozsef [huba@caesar.elte]
az amoba (gomoku) ketszemelyes jatek grafikus megvalositasa, jatekos lehet az ember es a szamitogep is.
- grafikus program Form-okkal, menuvel, toolbarral es status barral
- a jatektabla egy UserControl
- a jatekot az egerrel lehet vezerelni
- atmeretezheto tabla
- tobbfele tablameret
- jatek mentese/betoltese binaris fajlba/fajlbol
Mandelbrot-halmazUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Bauer Péter [bauer.peterson@gmail]
A program a Mandelbrot- es Julia-halmazt kepes megjeleniteni nehanyfele szinezesi eljarassal a divergens reszeken.
1. Mandelbrot halmazt megjeleniti
2. Kattintasra zoomol
3. Kivalasztott pontbol Julia-halmazt rajzol
4. Pillanatnyilag lathato fraktal parametereit fajlba menti, onnan visszatoltve megjeleniti a fraktalt
5. A pillanatnyilag lathato fraktalt kepfajlba exportalja
Audio Video playerUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
SOVAGO Peter [sovagope@inf.elte]
Egy winamphoz hasonlo Audio Video player, amivel filemekt illetve hangfajlokat lehet megnezni/ meghallgatni.
- tamogatott fajlformatumok: avi, mpg, mpeg, mp3, wav meg ami sikerul
- alap funkciok: stop, play, pause
- csuszka segitsegevel lepkedni a fajlon belul
- hang szabalyozasa, bass illetve treble kulon - minimal equalizer
- video eseten meretezheto kep illetve full screen
- mindezek gyorsbillentyukkel is
- winapmban megszokott es szerkesztheto playlist
- esetleg valamilyen pofas skin az egesz lejatszonak
Terrain generátor Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
László Bényász [benyasz@gmail]
3d-s domborzati geometria előállítása és megjelenítése tetszőleges raszteres kép alapján
-Windows Presentation Foundation használata a 3d-s megjelenítéshez
- domborzat textúrázása a generáló raszteres képpel
- User Control definiálása és használata
- A 3d-s színtér felépítése XAML + C# kód együttes használatával
- 3d-s features-ek : perspektív kamera, fények, anyagok, normál vektorok számítása, stb
Image ViewerUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Takó Gábor [tako.gabor@chello]
Egy a gyári windows képnezegetőhőz hasonló progi
1. A soronkövetkező képek előnézete
2. Diavetítés
3. Képek forgatása
4. Képek átméretezése
5. Képek konvertálása